Tie, kurie vaikščiojo saikingu tempu nuo 30 iki 45 minučių per dieną, turėjo 43 procentus mažiau sergančių dienų ir mažiau viršutinių kvėpavimo takų infekcijų. Pavaikščiokite ryte, kad su juo būtų viskas. Tai ilgainiui gali sukelti nepakankamą mitybą, raumenų praradimą ir lėtą svorio kritimą. Turinio valdymo komanda atidžiai stebi redakcijos darbą, kad įsitikintų, jog kiekvienas straipsnis atitinka mūsų kokybės standartus. Įspėjimai Ar esate bėgikas, norintis pagerinti savo maratono ištvermę?

  • Kokie yra vaikščiojimo pranašumai? | Sveikata | June
  • Pagerinkite savo vaikščiojimo galimybes | Patarimų | June
  • Įspėjimai Ar esate bėgikas, norintis pagerinti savo maratono ištvermę?
  • Kaip padidinti savo ištvermę bėgimo metu - Patarimai

Tieą akant, kiekvieną mėneį galite viiškai numeti kg. Papratai nurodyta greiti yra veika, augu ir ilgalaiki. Norėdami atikratyti antvori Turinys Patarimas Skirti mėnesio laiko yra puikus būdas pradėti savo svorio metimą. Tiesą sakant, kiekvieną mėnesį galite visiškai numesti kg.

Kokie yra vaikščiojimo pranašumai?

Paprastai nurodytas greitis yra sveikas, saugus ir ilgalaikis. Norėdami atsikratyti antsvorio ir pagerinti bendrą sveikatos būklę, per šį laiką turėsite daug koreguoti savo mitybą, mankštos įpročius ir gyvenimo būdą. Žingsniai 1 dalis iš 4: Pasirengimas lieknėti Tikslų nustatymas.

Realaus svorio ar sveikatos tikslo nustatymas yra gera jūsų svorio metimo pradžia. Padidinkite savo nari 3 savaites to jūs galite stebėti ir dėti pastangas, kad pasiektumėte savo pažangą per mėnesį.

Kaip padidinti savo ištvermę bėgimo metu

Apsvarstykite norimą numesti svorio kiekį, laiką ir kitus sveikatos tikslus. Nuspręskite, kiek svorio ir tikslo norite pasiekti per mėnesį. Apskritai 0,5—1 kg per savaitę laikoma sveika svorio metimo norma. Ką tai reiškia? Per mėnesį galite numesti 2—3 kg. Didesnius tikslus kelti būtų nepraktiška.

Taip pat galbūt norėsite išsikelti savo treniruočių ar kitus gyvenimo būdo klausimus. Pavyzdžiui, galite planuoti mankštintis 3 dienas per savaitę po 30 minučių. Tai ne tik nepaprastai naudinga jūsų sveikatai, bet ir labai padeda palaikyti svorį. Atminkite, kad per greitas svorio metimas yra rizikingas ir dažnai neveiksmingas; Kuo greičiau prarasite, tuo lengviau bus priaugti svorio.

Tik realus gyvenimo būdo pakeitimas gali turėti ilgalaikį poveikį. Patikrinkite matavimus.

Pagerinkite savo vaikščiojimo galimybes

Metrikos tikrinimas yra efektyviausias būdas stebėti pažangą. Kartu tai suteikia pagrindą nustatyti, ar jūsų dieta ir mankštos programa veikia, ar ne.

Padidinkite savo nari 3 savaites

Reguliarus svorio tikrinimas yra paprastas būdas stebėti savo pažangą. Ženkite svorį kartus per savaitę ir atkreipkite dėmesį, kaip jūsų svoris pasikeitė laikui bėgant. Daugeliu atvejų daugiausia svorio neteksite pirmą ar dvi mėnesio savaites.

Padidinkite savo nari 3 savaites

Vien tik svorio nepakanka, taip pat galite apsvarstyti matavimus, kad galėtumėte išsamiau įvertinti savo svorio metimo procesą. Jie padeda nustatyti kūno dalis, kuriose jūsų svoris buvo sumažintas. Kas 2 savaites atlikite peties, krūtinės, juosmens, klubo ir šlaunų matavimus.

Per mėnesį pamatysite svarbius pokyčius. Naudokitės budėjimo knyga.

Quick and Easy Crochet V Neck Sweater S-5XL

Žurnalo naudojimas gali padėti pasiruošti, motyvuoti mesti svorį ir išlaikyti svorį po svorio. Pradedantiesiems, užsirašykite keletą eilučių apie savo sveikatos ar svorio metimo tikslus. Parašykite, kokį svorį norite pašalinti ir kaip valdysite savo pažangą.

Taip pat galite rašyti apie dalykus, kuriuos norite pakeisti savo mityboje ar gyvenimo būde. Pavyzdžiui, sumažinkite suvartojamos sodos kiekį, padidinkite mankštą arba valgykite Varikoceliai ir nario dydis vaisių ir daržovių. Be to, galite jį naudoti ir kaip dietą bei mankštos dienoraštį. Tyrimai rodo, kad žmonės, kontroliuojantys maisto vartojimą ir mankštą, gali geriau išlaikyti svorį po svorio.

Norėdami numesti svorį, kiekvieną dieną turite sumažinti kelias kalorijas. Norėdami pasiekti šį rezultatą, galite naudoti tik savo dietą arba dietos ir mankštos derinį. Norėdami numesti pusę kilogramo riebalų per savaitę, turite sumažinti nuo 3 suvartojamų kalorijų per savaitę. Mažiau nei kalorijų per dieną numesite 0,5—1 kg per savaitę. Atitinkamai per mėnesį numesite 2—3 kg.

Norėdami nustatyti, kiek kalorijų galite sumažinti iš Padidinkite savo nari 3 savaites dietos, naudokite maisto žurnalą ar maisto valdymo programinę įrangą. Pašalinkite kalorijų iš kasdienių patiekalų, kad pasiektumėte kalorijų lygį, dėl kurio per savaitę galite numesti 0,5—1 kg. Nevartokite mažiau nei kalorijų per dieną. Tai ilgainiui gali sukelti nepakankamą mitybą, raumenų praradimą ir lėtą svorio kritimą. Mėnesį nuolat valgant žemiau reikalaujamo kalorijų lygio, jūsų svorio kritimas sulėtės arba visiškai sustos.

Padidinkite savo nari 3 savaites

Geriausias būdas sumažinti kalorijas yra derinti maistingų medžiagų turinčius, mažai kaloringus maisto produktus ir reguliarų fizinį krūvį. Įsitikinkite, kad kiekviename valgyje yra baltymų, vaisių ir daržovių. Kai per mėnesį numetate svorio ir sumažinate kalorijų kiekį, pirmenybę turėtumėte teikti maistui, kuriame yra mažai kalorijų, bet daug maistinių medžiagų.

Šie maisto produktai padės pasiekti mažesnį kalorijų kiekį, tuo pačiu užtikrinant kasdieniam darbui reikalingų maistinių medžiagų kiekį. Maistai, kuriuose gausu maistinių medžiagų, yra maistas, kuriame yra nedaug kalorijų, tačiau kuriame yra daug maistinių medžiagų, tokių kaip baltymai, skaidulos, vitaminai ar mineralai.

Juose yra labai daug maistinių medžiagų ir atitinkamai mažas kalorijų kiekis.

Padidinkite smegenų galią: vadovavimo / valdymo neuromokslas

Lieknas baltymas yra puikus maistinių medžiagų turinčio maisto, kuris padeda numesti svorį, pavyzdys. Tai išlaiko energiją visą dieną ir tuo pačiu metu, kai renkatės mažiau riebalų turintį produktą, turite ir mažesnio kaloringumo variantą. Kiekvieną valgį ar užkandį paimkite 80— gramų baltymų be riebalų. Galite paragauti: paukštienos, liesos jautienos, kiaušinių, neriebaus pieno, tofu ar ankštinių augalų. Be baltymų, tiek vaisiai, tiek daržovės laikomi mažai kaloringais ir maistingų medžiagų turinčiais maisto produktais.

  1. Turinio valdymo komanda atidžiai stebi redakcijos darbą, kad įsitikintų, jog kiekvienas straipsnis atitinka mūsų kokybės standartus.
  2. „Borderlands 3“ karteliai grįžta po savaičių „tikrų išbandymų“
  3. Kaip numesti svorio per mėnesį (su nuotraukomis) - Patarimai -
  4. Padidinkite smegenų galią: vadovavimo / valdymo neuromokslas - Pamokos -